سامانه کانون ارزیابی

برای دریافت مشاوره و صحبت با کارشناسان کانون ارزیابی و توسعه منابع انسانی از طریق پنل رو به رو به ما در ارتباط باشید

مدیریت اطلاعات در عصر نوین

امروزه استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی به یکی از الزامات ضروری بدل شده است.چرا که جمع آوری، پالایش و پردازش اطلاعات بسیار گسترده از منابع مختلف ، لازمه تحلیل وضعیت موجود و تصمیم گیری هایی برای دستیابی به وضعیت مطلوب است.

لذا کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاد دانشگاهی به منظور یکپارچه سازی اطلاعات و ایجاد دسترسی های سریع و کاربردی به داشبوردهای مدیریتی ، سامانه ای جداگانه را برای این کار اختصاص داده است.

کارکرد های سامانه کانون ارزیابی

امکان استقرار نفرات آموزش دیده در کانون ها  و آشنا با تست ها  برای همکاری با تیم اجرایی سازمان ها

در اختیار قرار دادن آموزش های مورد نیاز سامانه (از قبیل راهنمای کاربری سامانه) در قالب مستندات آموزشی

امکان توسعه هر بخش از سامانه (نظیر گزارش ها و …) با توافق طرفین

محیط سامانه

سامانه کانون ارزیابی و توسعه شایستگی ، علم مدیریت منابع انسانی و روش های روانسنجی را ترکیب می کند تا به مدیران کمک کند ، تصمیم گیری های مطلوب و دقیقتری در رابطه با افراد در زمینه های جذب ، جابجایی، ارتقا و توسعه داشته باشند.
امکانات متنوع و کاربردی تجزیه و تحلیل منابع انسانی این سامانه از داده های منابع انسانی استفاده می کند و گزارشات مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

تیم مدیریتی و کارشناسی سامانه مدیربت شایستگی، مسلط به مباحث کانون ارزیابی و مدیریتی بوده و دارای سوابق علمی، مدیریتی و عملیاتی در این خصوص می باشند.
طراحی و پیاده سازی تست ها نیز توسط تیم کارشناسی این مجموعه انجام می شود و دانش فنی تست ها و تحلیلشان نزد این مرکز می باشد.

برخی از امکانات سامانه

خدمات فناورانه سامانه

کانون ارزیابی و توسعه جهاد دانشگاهی این امکان را فراهم کرده است که برای سازمان های متقاضی سامانه را به صورت اختصاصی استقرار و پشتیبانی کند.
با سفارش سامانه می توانید عملکرد کارکنان را به صورت مداوم پیگیری کرده و با دسترسی به انواع داشبورد های مدیریتی روند چابکی و توسعه سازمان را به شکلی اثربخش و سریع محقق کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید.
استقرار و پشتیبانی سامانه ارزیابی
آمادگی برای فرآیندهای ارزیابی یکی از کلیدی ترین عوامل موفقیت ارزیابی شوندگان است.
اغلب ارزیابی شوندگان به علت عدم آشنایی کافی با جزئیات فرایندهای ارزیابی قادر نیستند حداکثر توان خود را در روز ارزیابی نشان دهند.
با استفاده از ظرفیت شبیه سازی ابزار های ارزیابی ، می توانید به بهترین شکل ممکن برای روز ارزیابی آماده شده و نتایج عملکرد خود را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید.
شبیه سازی فرآیندهای ارزیابی
کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی منابع انسانی یکی از فرایندهایی است که به شدت به پشتیبانی فناوری اطلاعات نیازمند می‌باشد.
در کانون در ظرف مدت بسیار کوتاهی حجم گسترده‌ای از داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری می‌گردد که سازماندهی و تحلیل آن ها تنها با پشتیبانی نرم‌افزارهای کامپیوتری مناسب امکان‌پذیر است.
با خرید سامانه کانون ارزیابی می توانید به صورت انحصاری از تمامی امکانات سامانه بهره برده و کیفیت فرآیند های اجرایی کانون خود را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید.
‌ ‌ ‌ خرید سامانه کانون ارزیابی‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
قبل
بعدی
برای مشاهده سایر محصولات کانون ارریابی و توسعه شایستگی به این صفحه مراجعه کنید